Κριτικές Google – Τι είναι, πως τις διαχειριζόμαστε και εν τέλει είναι τόσο σημαντικές για την επιχείρηση σας το 2024;
Είμαστε η Webcookie και σήμερα θα μιλήσουμε για τις κριτικές Google (Google Maps / Google My Business) και πως αυτές μπορούν να απογειώσουν την πορεία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο!
Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στην διαφήμιση στο internet, την διαχείριση social media και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Μια κριτική στο Google
Θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μου για την υπηρεσία που παρείχε αυτή η επιχείρηση. Από την αρχή έως το τέλος, αντιμετώπισα εξαιρετική επαγγελματική στάση και προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι υπάλληλοι ήταν φιλικοί και εξυπηρετικοί, ενώ οι υπηρεσίες που προσφέρονται ήταν υψηλής ποιότητας. Συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτήν την επιχείρηση σε όλους όσους αναζητούν άριστη εξυπηρέτηση.
Τι είναι οι κριτικές Google;
Οι κριτικές Google είναι αναθεωρήσεις που γράφονται από χρήστες σχετικά με επιχειρήσεις και υπηρεσίες που προσφέρονται σε αυτές. Αυτές οι κριτικές είναι ορατές στο Google Στοιχεία Επιχείρησης (Google My Business) και συνήθως συνοδεύουν την αντίστοιχη καταχώρηση της επιχείρησης στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google και στους χάρτες Google.
Οι κριτικές Google παρέχουν στους χρήστες πληροφορίες και αξιολογήσεις από άλλους καταναλωτές σχετικά με την εμπειρία τους με την επιχείρηση. Αυτές οι κριτικές μπορούν να περιλαμβάνουν την αξιολόγηση της ποιότητας των προϊόντων ή των υπηρεσιών, το επίπεδο εξυπηρέτησης του προσωπικού, το περιβάλλον του καταστήματος ή τον γενικότερο τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν από την επιχείρηση.
Οι κριτικές Google μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την απόφαση των καταναλωτών για το αν θα επιλέξουν μια συγκεκριμένη επιχείρηση ή υπηρεσία. Έχοντας θετικές κριτικές μπορεί να ενθαρρύνει τους πελάτες να επιλέξουν την επιχείρηση, ενώ αρνητικές κριτικές μπορεί να τους αποτρέψουν από αυτήν. Επίσης, οι κριτικές Google επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google, καθώς μια επιχείρηση με περισσότερες θετικές κριτικές τείνει να έχει υψηλότερη θέση.
Πώς μπορώ να απαντήσω στις κριτικές Google;
Για να απαντήσεις σε μια κριτική στο Google, ακολούθησε αυτά τα βήματα:
- Σύνδεση στο Google My Business: Ανοίξτε το Google My Business και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.
- Επιλογή Επιχείρησης: Από τον κατάλογο των επιχειρήσεων σας, επιλέξτε την επιχείρηση για την οποία θέλετε να απαντήσετε στην κριτική.
- Κριτικές: Μεταβείτε στην καρτέλα “Κριτικές” ή “Αναφορές” όπου θα βρείτε όλες τις κριτικές που έχουν αφήσει οι χρήστες για την επιχείρησή σας.
- Επιλογή Κριτικής: Επιλέξτε την κριτική στην οποία θέλετε να απαντήσετε.
- Απάντηση: Κάτω από την κριτική, θα υπάρχει ένα κουτάκι με το κείμενο “Απάντηση”. Κάντε κλικ σε αυτό για να γράψετε την απάντησή σας.
- Σύνταξη Απάντησης: Γράψτε το μήνυμά σας. Είναι σημαντικό να είναι ευγενικό, επαγγελματικό και να επιδεικνύει ενδιαφέρον για την εμπειρία του πελάτη. Απαντήστε σε όλες τις ανησυχίες που εκφράζονται και προσφέρετε λύσεις αν είναι δυνατόν.
- Δημοσίευση: Αφού ολοκληρώσετε την απάντησή σας, πατήστε το κουμπί “Δημοσίευση” για να δημοσιεύσετε την απάντησή σας στο Google.
Αυτά τα βήματα θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε επαγγελματικά και αποτελεσματικά στις κριτικές που λαμβάνετε στο Google. Η καλή διαχείριση των κριτικών είναι σημαντική για την καλή φήμη και την επιτυχία της επιχείρησής σας.
Πώς μπορώ να διαγράψω τις κριτικές Google;
Η διαγραφή μιας αρνητικής κριτικής στο Google δεν είναι εφικτή από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης. Οι κριτικές στο Google μπορούν να διαγραφούν μόνο εάν παραβιάζουν τους όρους χρήσης του Google My Business ή είναι παράνομες ή ανακριβείς.
Αν αντιμετωπίζετε μια αρνητική κριτική στο Google και θεωρείτε ότι παραβιάζει τους όρους χρήσης, μπορείτε να κάνετε αίτηση για αφαίρεσή της από το Google. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει καταχώρηση της κριτικής στην οποία αντιδράτε, αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύετε ότι παραβιάζει τους όρους.
Ωστόσο, η διαδικασία αυτή μπορεί να είναι μακροχρόνια και δεν υπάρχει εγγύηση ότι η κριτική θα διαγραφεί. Επιπλέον, ακόμη και αν η κριτική διαγραφεί, είναι πιθανό να εμφανιστεί ξανά από τον αρχικό συντάκτη.
Συνεπώς, συνήθως η καλύτερη πρακτική είναι να αντιμετωπίσετε τις αρνητικές κριτικές με απαντήσεις που δείχνουν επαγγελματισμό, αναγνώριση των ανησυχιών του πελάτη και προσφορά λύσεων ή αποζημιώσεων εκεί που είναι εφικτό. Μια καλή διαχείριση των αρνητικών κριτικών μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών και να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Σας ενδιαφέρει να διαχειριστούμε τις κριτικές Google για την επιχείρηση σας;
Συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα και ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!